که
تو را داشته باشم
وقتی از تو می نویسم
که
غمی نداشته باشم
وقتی از غم می نویسم
که
شبی تنها باشم
وقتی هم تنها باشم
فقط
از تو می نویسم
که
تو را داشته باشم
وحالا
با غم تو
وقتی هم
توی شبی تنها باشم
فقط
از تو می نویسم
که
تو را
تو تنهاییم داشته باشم
امواج خیال...ما را در سایت امواج خیال دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71