قایقی تنها و خسته
بادبونش دل شکسته
منم اون دریا دلی که
از غم دوری گسسته
تو بریدی بند دل را
لنگرم بر کف نشسته
حالا من بی کس و تنها
شدم آواره تو دریا
می کشونم تا خیالت
چشای خسته خودرا
بخدا هیچکی تو دنیا
مثل من اینجوری تنها
بی کس ویاور و یاری
به کسی نداده دل را
امواج خیال...ما را در سایت امواج خیال دنبال میکنید
برچسب: تنها, نویسنده: بازدید: 83